PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Právo na odstúpenie od zmluvy, upravené v súlade s právnymi predpismi, vykonané legislatívnym nariadením č. 102/2014 Z. z., stanovuje právo zrušiť kúpnu zmluvu z akéhokoľvek dôvodu, vrátiť kúpený výrobok a obdržať vrátenú prislušnú sumu. Toto právo môže uplatniť iba klient – spotrebiteľ alebo fyzická osoba, ktorá nekupuje tovar na účely súvisiace s jeho profesionálnou činnosťou, a preto neuvádza pri objednávke svoje IČO. Na uplatnenie tohto práva musí zákazník zaslať písomné oznámenie na adresu spoločnosti.

Právo na odstúpenie od zmluvy nemajú zákazníci, ktorí nakúpia tovar na IČO. 
Odstúpenie sa nemôže uplatniť, ak chýbajú iné prvky patriace k produktu. 
Právo nie je možné uplatniť jednotlivo na časti zakúpeného výrobku.

V prípade odstúpenia od zmluvy si zákazník sám hradí náklady na prepravu tovaru, ktorý vracia predávajúcemu.

Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy si môžete stiahnuť TU


Tovar zasielajte na adresu sídla našej logistiky: Ital.Sk.Consulting, Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín


Postup pri odstúpení od zmluvy:

1.) Do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru musí spotrebiteľ zaslať oznámenie o odstúpení od zmluvy na adresu: Ital.Sk.Consulting, Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín alebo e-mailom na asistencia@mobiluj.sk

2.) Po prijatí Odstúpenia od kúpnej zmluvy a tovaru bude zákaznícky servis kontaktovať spotrebiteľa prostredníctvom e-mailu, kde dohodnú odoslanie a prijatie zásielky.

3.) Tovar musí byť starostlivo zabalený, aby sa zabránilo poškodeniu počas prepravy. Musí byť doručený v originálnom balení a výrobok musí byť kompletný so všetkým, čo balenie pôvodne obsahovalo. Odporúčame využiť služby kuriéra aj s poistením.

4.) Zákazník si uhrádza sám výdavky spojené s prepravou a nesie zodpovednosť za tovar aj počas prepravy. V prípade straty, odcudzenia alebo inej škody si predávajúci vyhradzuje právo účtovať vzniknuté škody.

5.) Po prijatí výrobku personál firmy overí integritu tovaru a prítomnosť všetkých dodaných produktov pôvodného výrobku.

Spoločnosť uhradí sumu spotrebiteľovi najneskôr do 14 dní od doručenia.

V prípade poškodenia tovaru počas prepravy musí predávajúci informovať zákazníka o tom, čo sa stalo (do piatich dní od doručenia zásielky), aby zákaznik mohol okamžite podať sťažnosť voči dopravcovi, ktorého si vybral a uplatnil si vrátenie hodnoty tovaru (pokiaľ bol poistený).